Wat is jouw verhaal?

De juiste tekst is zoveel belangrijker dan je denkt

Direct beginnen

5 jaar

toonaangevend in de markt

30+

tevreden klanten

1 jaar

garantie op je aankoop

Lekker veel aandacht

Teksten zijn vaak het eerste 'gesprek' met je klant

Overtuigende woorden

Mensen worden graag geholpen bij beslissingen nemen

Zorg dat je vindbaar bent

De juiste tekst zorgt ervoor dat zoekmachines je vinden

Geen slordige taalvoutjes

Voorkom dat bezoekers direct je website verlaten door fouten

Onderschat aspect

Meer resultaat met gedragsbeïnvloedende teksten

Meer contactaanvragen

Stimuleer lezers om over te gaan tot actie

Jouw verhaal vertellen

Waymedia is gespecialiseerd in New World copy en webvideo. We helpen verantwoorde organisaties hun beste verhaal te vertellen. Dat doen we op een unieke manier, die past bij de nieuwe wereld waarin we leven. Want als we niet anders gaan communiceren in deze nieuwe tijd, verliezen we de connectie met onze klanten en stakeholders. We helpen alleen maatschappelijk bewuste organisaties en initiatieven, omdat we geloven dat deze de toekomst hebben. Waymedia in enkele steekwoorden: commercieel verantwoord, bewust ondernemen, MVO, duurzaam, participatief en waardevol.

'Het persoonlijke contact'

Customer Marketeer Office Ronald Ostendorf van Canon

'Vooral het persoonlijke contact en de wil om zaken te verbeteren heeft mij erg aangesproken.'

Professor Harry Bitter van

Wageningen University

'Goede en creatieve ideeën, maar ook open staan voor de input van anderen. Het eindproduct is van hoge kwaliteit.’

Marketing Manager Gert-Jan Scheers voor WCC Group

'Zeer professioneel en flexibel in de omgang. Creatieve ideeën, efficiënt en een eerlijke prijs voor hoge kwaliteit'

Wat is het verhaal van jouw organisatie?

Uitgebreid mini-magazine 

Canon Nederland N.V. zette bij Waymedia de opdracht uit om het duurzaam printbeleid te vertalen naar een aantrekkelijke en duidelijke brochure ter ondersteuning van de accountmanagers van Canon.

Download het mini-magazine Bewust printen of bekijk het op www.canon.nl/about_us/sustainability

Wil je ook een eigen mini-magazine? Dat kan! Neem contact op.

Aantrekkelijke webteksten

Wil je fraaie, aantrekkelijke webteksten? Dat kan. Zowel Nederlandstalig als in het Engels. Voor de website Investinamsterdam.com vertaalden we Nederlandstalige teksten en pasten deze aan voor de doelgroep: investeerders in de Metropoolregio Amsterdam. Voor opdrachtgever gemeente Haarlemmermeer voert Waymedia communicatie uit voor het bijzondere open participatieproces Hoofddorp-Centraal.

Promotiemateriaal voor 
internationale kunstorganisatie

Waymedia verzorgde de communicatie van de internationale kunstorganisatie Da Plastique.

Voor een tentoonstelling van internationaal vooraanstaand kunstenaar Adi Da Samraj bij Galerie Pien Rademakers produceerde Waymedia vijf maanden alle communicatie-uitingen en persberichten. 

Persberichten schrijven

Voor Brandreclame, het jongste en meest dynamische reclamebureau van Nederland, tekenden we meerdere persberichten op.

Start vandaag nog met jouw verhaal!